2012. március 31., szombat

Borítók - melyek eladják a könyvet

Találkoztatok már olyan könyvvel, amit megláttatok egy könyvesboltban, és annyira csodaszép volt a borítója, vagy annyira figyelemfelkeltő, hogy muszáj volt kézbevennetek, megsimogatnotok, kinyitnotok a könyvet? Én sokszor... Azt is mondhatnám, hogy a könykötészet megszállottja vagyok :-) Legalábbis abban az értelemben, hogy képes vagyok megvenni csak azért egy könyvet, mert annyira lenyűgöző a borítója, hogy úgy érzem, ez muszáj, hogy a könyvespolcon díszelegjen. Nálam. Az enyémen. És ha még a történet is érdekes, akkor aztán főleg. /A könyvkiadás minősége egy másik téma, arra szintén érzékenyen reagálok, most ebben a bejegyzésben maradok kizárólag a borítóképnél.../ 
Szóval - jelen pillanatban - nagyon sok borító dobogtatja a szívemet... Ebből állítottam össze egy kis 'toplistát' (nem szeretem ezt a szót...), ez a 15 - ha úgy tetsztik: legszebb, leghívogatóbb, legcsábítóbb borító - számomra.

 








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates