2012. július 1., vasárnap

Játssz velünk! - 2. forduló!

Képzeljétek, kezd izgalmassá válni a mi kis játékunk! Megvan ugyanis a 32 (+2) férfi karakterünk, aki ringbe szállhat a Könyves Álompasi 2012 címért!!!

Az egy hét alatt mintegy 250 szavazat érkezett Tőletek, több mint 300 különböző jelöltre!!! Ki gondolta volna, hogy ennyi sok szerethető, izgalmas férfit megálmodtak  a mi kedvenc íróink?!



Hogy miért 32 + 2? 

Hiszen a játék elején azt mondtuk, hogy a 32 legtöbb jelölést kapott karakter jut be a 2. fordulóba. Igen ám, de voltak olyanok az élmezőnyben, akik ugyanannyi jelölést kaptak, így a 32-ből a végén 34 lett. Ezért be kellett iktatnunk egy kis szabálymódosítást, mert nem akartunk sportszerűtlenek lenni, és indítani az X karaktert, de az Y-t nem, ha az Y is ugyanannyi jelölést kapott. Így most nem 32, hanem 34 személy közül kell választanotok!

És akkor lássuk a várva várt listát a jelöltekről (teljesen véletlenszerű sorrendbe keverve):

  1. Rhage - J.R.Ward: Fekete tőr testvériség
  2. Vlad - Jeaniene Frost: Cat és Bones / Night Prince
  3. Ian - Stephenie Meyer: A Burok
  4. Cadeon - Kresley Cole: Halhatatlanok alkonyat után
  5. Zsadist - J.R.Ward: Fekete tőr testvériség
  6. Peeta - Suzanne Collins: Az Éhezők Viadala
  7. Judd - Nalini Singh: Egy világ, két faj, állandó küzdelem
  8. Edward - Stephenie Meyer: Twilight
  9. Rehvenge - J.R.Ward: Fekete Tőr Testvériség
  10. Jean-Claude - Laurell K. Hamilton: Anita Blake
  11. Will - Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek sorozat
  12. Damon - Lisa Jane Smith: Vámpírnaplók
  13. Sam - Maggie Stiefvater: Shiver
  14. Jacob - Stephenie Meyer: Twilight
  15. Bones - Jeaniene Frost: Cat és Bones sorozat
  16. Zarek - Sherrilyn Kenyon: Sötét vágyak vadásza
  17. Kellan - Benina: Bíborhajú 
  18. Finnick - Suzanne Collins: Az Éhezők viadala
  19. Acheron - Sherrilyn Kenyon: Sötét vágyak vadásza
  20. Illium - Nalini Singh: Angyali vadász
  21. Lucian - Gena Showalter: Alvilág Urai
  22. Alex - Simone Elkeles: Tökéletes kémia
  23. Folt - Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt
  24. Gideon - Kerstin Gier: Időtlen szerelem
  25. Dimitri - Nalini Singh: Angyali vadász
  26. Raphael - Nalini Singh: Angyali vadász
  27. Adrian - Richelle Mead: Vámpírakadémia/Vérvonalak
  28. Gale -  Suzanne Collins: Az Éhezők viadala
  29. Dimitrij - Richelle Mead: Vámpírakadémia
  30. Barrons - Karen Marie Moning: Tündérkrónikák
  31. Eric - Charlaine Harris: True Blood
  32. Cortez - Leiner Laura: A Szent Johanna gimi
  33. Jace - Cassandra Clare: Végzet ereklyéi sorozat
  34. Lucas Hunter - Nalini Singh: Egy világ, két faj, állandó küzdelem

Azért nem akármilyen lista ám ez, ugye tudjátok?? Hiszen ŐK itt a legszeretettebb, legszexibb, legszerethetőbb, legálmodozni-valóbb férfikarakterek, akikről az elmúlt években olvashattunk!!! Ez azért nem semmi, nem igaz??? :) Ha lehetne, megtapsolnám őket már azért is, hogy bekerültek ebbe a bizonyos 34-be...

Mi is a teendőtök most, a 2. fordulóban?

Eme 34 hős fog tovább küzdeni, közülük fog kikerülni a legjobb, legtöbb szavazatot kapott 16. Nektek az a dolgotok, hogy a lenti szavazóűrlapon megnevezzétek, bejelöljétek azt az 5 (!) karaktert, akit a leginkább érdemesnek találtok arra, hogy megkapja a KÖNYVES ÁLOMPASI címet.

A szavazás Július 5-én, 23:59 -kor zárul!!!



Ugye nem felejtettétek el, hogy a szavaztatok leadásával NYERHETTEK is??!
  • Azok között, akik minden szavazáson részt vesznek könyves nyereményeket sorsolunk ki :)
  • Azok között, akik itt, a blogon megjegyzést hagynak valamely játékhoz kapcsolódó bejegyzésemhez, én is könyvnyereményt sorsolok ki
  • Valamint sorsolást tartok leghűségesebb olvasóim között is, nevezetesen azok között, akik feliratkoznak a blogomra és rendszeresen olvasnak
Hogy mik is lesznek ezek a nyeremények? Egyelőre maradjon még meglepetés, a napokban ez is kiderül, ígérem! :)



És akkor lássuk a szavazó-űrlapot!




A következő blogokon szintén leadhatjátok a szavazatotokat:

  1. Könyvek háborúja, avagy az olvasó visszavág! (Házigazda)
  2. Kelly olvas
  3. Gretty szerint a világ
  4. FFG Book
  5. Magnolia
  6. Kristina blogja
  7. Limo könyvvilága
  8. Javíthatatlan világa
  9. MFKata gondolatai
  10. Akiknek élmény az olvasás
  11. Roni olvas
  12. Lylia Bloom
  13. Zenka szerint a könyvek
  14. Sivatagirózsakönyv
  15. Forró csoki és jó könyv
  16. Wee blogja
  17. Nem harap a...
  18. Secret Dream Time
  19. Elhaym blogja
  20. Petra @ Amik érdekelnek



31 megjegyzés:

Gica írta...

Nem is tudtam, hogy nyerni is lehet! Ettől függetlenül már leadtam a szavazataimat. Ami amúgy igencsak nehéz feladat volt, pedig a 10 jelöltemből 4 bejutott. Nagyon kiváncsi vagyok ki lesz a győzetes! :)

Roni olvas írta...

Persze, hogy lehet nyerni! Sőt! Több nyeremény van, és több dologgal is lehet nyerni! Örülök, hogy szavaztál, én is kíváncsi vagyok, kit juttattok be!!! :)

Szilvamag írta...

Jelentem szavaztam. Egyébként van jelentősége annak, hogy milyen sorrendbe raktam a neveket? És ezzel hozzászólásommal már a te szerencsekalapodba is belekerültem?:)

Roni olvas írta...

Jelentem, jelentősége nincs a sorrendnek, csupán az 5 db név számít.
A szerencsekalapomban benne van a Neved, igen. EGyfelől a blogkövető nevek kalapjában, másrészt pedig a bejegyzést írók kalpagjában is! Tehát dupla esély nálam és szimpla esély a közös játékban! :) Mi lenne, ha mindháromban nyernél??? :DD

Szilvamag írta...

Jaj hátnem is gondoltam, hogy ennyi kalapba beleférek én! :D
Nagyon jó lenne nyerni, de erre az esély igen csekély, nem vagyok egy nyerő típus. :)

Unknown írta...

Juhúúú, felkerült pár név az én kedvenceimből, Barrons, Peeta és Sam a Shiverből :) Ők aztán álompasik... legalábbis a képzeletemben :)

Roni olvas írta...

Ó, hát a szerencse forgandó - mint tudjuk :P

heruska írta...

Elküldtem a szavazatomat! :) A jelöltjeim közül 5 is bejutott! nagyon izgalmas!!!! :DDDD

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mandi írta...

Egyedül azt sajnálom, hogy nem adtam voksot Barronsra :( túl sok kedvencem jutott be :) Mondjuk ennek örülök, mert legalább lesz a végső befutók közt is olyan, akit szeretek :) (legalábbis remélem) :)

Gretty írta...

Pofátlan módon jövök kommentelni, mert nagyon tetszik a nyereményed. :)
Cserébe elárulom, hogy az én öt szavazatom Sam, Cadeon, Illium, Peeta és Lucian.

Klau írta...

Szavaztam. Kíváncsian várom, hogy kik lesznek benne a top 16-ban. :)

Roni olvas írta...

Heruska: De jó! akkor jókat jelöltél!

Barbara Selmeci: valami nem stimmel a kommentjeiddel...vajon mi lehet a baj??? én látom egyébként, hogy mit írsz, de itt nem jelenik meg...

FFG: Barronst én is imádom! De ha jobban belegondolok, bármekkora kedvenc is, azért nem egy álompasi...nem? Te akárnál ilyen pasit állandóra? Társként?

Gretty: Örülök, hogy tetszik a könyv, ezek szerint jót választottam! Sam és Peeta - no igen, jók az esélyeik, nem igaz?

Hópihe: Köszönjük a szavazást! Én is nagyon kíváncsi vagyok! Rajtatok múlik!!! :)

Lupi írta...

És megérkeztem:) Először ide néztem be, mert hát ugye játszunk:))))
De most megyek, megnézem a többi bejegyzésedet is:)

FFG-vel pedig egyetértek, nem könnyű a szavazás, ha ennyi kedvenc került be:))))

Névtelen írta...

5 kedvencem jutott a 2. fordulóba, rájuk szavazok továbbra is: Barrons, Illium, Rehv, Zarek és Acheron.

Unknown írta...

8 kedvencem került a 2. fordulóba, nem volt egyszerű 5-öt kiválasztani. De mivel Barrons és Illium finálét szeretnék, így rájuk most is szavaztam.

Roni olvas írta...

Ó, lányok, áruljátok már el, ki ez az Illium??? Én miért nem tudok róla semmit???? :)

Mandi írta...

Nem tudom, elvégre ha megnézzük, gondoskodik a főhősnőről, és igaz, hogy néha nem olyanok a módszerei... viszont magam mellé társnak azért nem választanám csak, mert nem bírnám, hogy elnyom, és nem mond el semmit :)

Roni olvas írta...

Ugye? És ráadásként még egy bunkó seggfej is (már elnézést! :D)

DhesiX írta...

lol ezeken a Barronsos kommenteken jót szórakozok :D

Illium - Angyali vadász, mellék szereplő (angyal) és imádjuk, de nálam a főnöke a befutó (Raphael) :D

Én nem árulom el kire szavaztam muhahaha!

Roni olvas írta...

Neeeem??? na, ki is lehet az??? :DDD

lehet, ennek az Illiumnak utána kéne néznem,mert ez így nem fair, hogy az egyik lehetséges befutóról fogalmam sincs :)

Lehet, hogy tippjátékot is játszhatnánk! aki jól tippeli meg a három befutót (vagy csak az elsőt?) az nyer...hm? :)

MFKata írta...

Jöttem-szavaztam-bekerültem a kalapba? ;-))

Roni olvas írta...

De be ám! :)

DhesiX írta...

tipp játék: Nem rossz ötlet,de akkor valaki vegye át az irányítást mert én is szeretnék tippelni (ott legalább még lehetnek illúzióim ésn em tudom a szőrnyű valóságot) :D

Névtelen írta...

Roni olvas: nekem igazából Calder Hart lenne az ideális álompasi, de ő nem került be a 34 közé. Sajnos kevesen ismerik.

Roni olvas írta...

Köztük én sem. De most már kíváncsivá tettél! Mesélj, ki ő? tudni akarom! :)

Szilvamag írta...

Jaj hát Ő egy nagyon romantikus pasi, aki persze mindezt titkolni próbálja, sikertelenül.... Brenda Joyce: Halálos sorozat :)))

Roni olvas írta...

Szóval Te is...:) Na, megyek, ezt megkuksizom...Az ilyen pasik mindig nagyon arik :))

Névtelen írta...

Roni olvas. Calder Hart

A 26 éves Hart különc, nehezen kezelhető, arrogáns, birtokló, cinikus, sötét a múltja, gunyoros, kigúnyolja a társasági szabályokat, néha önelégült, mások szerint szexmániás, de ő az a pasi aki minden nőt le tud venni a lábáról. Sebezhető, gyengéd, elbűvölő. Imádom. Nőfaló volt, de annyira fontos neki Francesca, hogy nem akarja tönkretenni a jó hírét. Nagy akaratereje van, legszívesebben magáévá tenné Francescát, de tudja nem lehet. Nem hisz a szerelembe, tisztelet, barátság, egymás iránti figyelmesség fontosabb a számára mint a szerelem, kéjvágy, romantika. Ennek ellenére egyértelmű, hogy fülig beleszeretett Francescába, csak képtelen bevallani. Magabiztosnak tűnik, de rettenetesen érzékeny. Nem bírja elviselni a tudatot, hogy Fran másé legyen. Szíve mélyén tudja, hogy nem elég jó a lány számára, de nem akarja elveszíteni, nem tudna nélküle élni.

http://elhaym.wordpress.com/2012/05/26/sorozatok-2-brenda-joyce-deadly/

Roni olvas írta...

Ó, köszi,meglesem!:-)

Névtelen írta...

Szívesen. :)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates